CDD - Makan2

Sesekali dapat keluar bersama kawan-kawan untuk menjamu selera di tempat2 yang jarang dikunjungi ni memang best. Last month celebrate belated birthday Arif, Nas n Saleh di Pan Cake restoran di Pavilion.

12/5/2010  - Restoran Wadi Hadramawt di Jalan Ampang pula jadi pilihan. Kali ni boss yang nak belanja. Bila sebut pasal nasi mandi, teringat masa kat Saudi dulu. Nasi mandi memang jadi pilihan tapi sebab aku tak makan kambing, makanlah nasi mandi ayam... tapi memang best. Sedap...

Wadi Hadramawt - Waiter kat belakang tu tengah ambil order. DSA bercakap dengan dia dalam bahasa arab. We all pasang telinga ajalah.
 
Nasi mandi di Wad Hadramawt ni pun.... fuh memang sedap... lebih kurang sama aja rasanya macam makan kat Saudi. licin pinggan... yang tak pernah makan lagi pun semangat menjamu selera. Si Saleh yang tak pernah makan laban pun sibuk nak order... entah apa yang dia fikir, aku awal2 lagi dah angkat tangan... tak lalu nak minum laban, rasanya memang tak dapat diterima tekak... sudahnya dia pun tak boleh nak telan... mujurlah ada orang lain yang boleh habiskan...

Nasi mandi ayam dan kambing : Tapi bukan untuk makan sorang, boleh makan 3 orang.

Ikan goreng : Nampak macam hangus tapi bila rasa... sedap dan tak pahit pun.

Licin : Ikan dah selamat...

Apa-apa pun, aktiviti makan2 kali ni memang memuaskan hati sebab sedap makanannya... pada sesiapa yang berminat hendak mencuba nasi mandi atau pada sesiapa yang pernah makan (mungkin waktu di Madinah or Makkah dulu), anda boleh berkunjung ke Restoran Wadi Hadramawt di Jalan Ampang.